Eli yiyi@163.com

闲看庭前花开花落,
漫随天外云卷云舒

[cp]I'm just one  dandelion to fly with the wind /
I  used to work hard  to change my destiny  /
I hope to write a moving piece of music for myself/
but I still / can't, grasp my destiny /

Only hear ~
Destiny, laughing at me~
What do you think you are?
Is it the soaring Eagle ?
Or,the dancing butterfly  in the wind/
You are just ~
A flying dandelion  in  the wind/
Your destiny~
Be  controled by the wind/

It turned out that I was so vulnerable /
I can't control my destiny at all😔

我只是随风飞扬的一支,蒲公英/
我曾经,很努力地/
去改写自己的命运/
希望能为自己,谱写一曲动人的乐章/
可是,我还是/
无法,把握自己的命运/

只听到~
命运,在嘲笑我/
你以为自己是什么/
是天上傲翔的老鹰/
还是,风中飞舞的蝴蝶/
你只是~
        一支随风飞扬的蒲公英/
你的命运~
被掌控在风中/

原来,我是那么的脆弱/
我根本无法掌握自己的命运~

评论

© Eli yiyi@163.com | Powered by LOFTER